Activitats EuropeDirect

La Universitat de Girona acollirà aquesta exposició del 9 al 28 de setembre a l'espai de relació de la Facultat de Dret (Campus de Montilivi).

L'entrevista va tenir lloc el passat 9 de setembre amb motiu de la inauguració de l'exposició: "The Family Meal: què ens uneix?", a la Sala de Graus de la Facultat de Dret (Campus de Montilivi) de la Universitat de Girona.

És una exposició impulsada pel Programa Mundial d'Aliments (PMA) i el Departament d'Ajuda Humanitària i Protecció Civil (ECHO) per donar a conèixer els seus programes d'ajuda al desenvolupament. Va ser presentada el passat febrer a la seu del Parlament Europeu i ha estat exposada a la seu de l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional al Desenvolupament (AECID) a Madrid i a la Universitat d'Amsterdam, entre d'altres.

Entrevista TV GIRONA "The Family Meal: què ens uneix?

Facebook i Twitter