Activitats EuropeDirect

Presentació dels vídeos que han elaborat durant els darrers 8 mesos els joves participants en els laboratoris del  projecte europeu Lablearning, del qual l’Ajuntament de Salt és soci.

La cloenda es farà el proper dijous 13 de juny a les 18h a l'Auditori de la Factoria Cultural Coma Cros de Salt. Els vídeos presentats estan fets pels joves dels tres laboratoris participants: Aula Oberta de l'IES Vallvera, la  Fàbrica Espai Jove i el Link de la Fundació SER.GI, amb la col·laboració de l’Escola universitària de realització audiovisual (ERAM). En acabar hi haurà un petit refrigeri.

Lablearning és un projecte subvencionat per la Comissió de la Unió Europea en el marc del programa d’aprenentatge permanent Comenius. Té com a objectiu oferir models concrets de didàctiques basades en els media per tal d’evitar la deserció, l’abandonament escolar i els resultats minsos en l’aprenentatge.

Facebook i Twitter